perjantai 22. tammikuuta 2016

Pikaisia kuulumisia

Aina kun olen tänne kerennyt jo tulla valittamaan, että "menkat ei ala", niin sit ne alkaa. Nyt siis on jo uus kierto vauhdissa (kp9) eli yhteensä mun edellinen kierto oli sit sen 35päivää. Oviksen metsästys alkaa muutaman päivän päästä, jospa mä sen saisin kiinni :) Terolut lääkkeen käyttöä ajattelin myös jatkaa.

Ollut tässä jotenkin mielenkiintoista aikaa muutenkin. Meidän naapuri sai viime kuussa vauvan ja ollaan heidän kanssa tosi paljon tekemisissä. Olen pitänyt tuota lasta sylissäni ja se on tuntunut jotenkin niin luonnolliselta. Tämän lapsen äiti on kertonut minulle kaikkia hoitovinkkejä ja kertoillut lapsen oikeasta imutekniikasta ja rintaraivareista. Äitiydestä ylipäätänsä. Hän siis tietää, että olemme aloittamassa hoidot.
Ja tämä naapurin vauva on saanut minut vain entistä enemmän vauvakuumeiseksi, hyvä etten valeraskaaksi ole tullut, huh! :D

Mutta nyt on aika valmistautua töihin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...