maanantai 10. huhtikuuta 2017

Pari faktaa

Vlogeissa näihin tän tyyppisiin juttuihin oon törmännyt ja aattelin itsekkin tehdä. Eli 20 faktaa minusta! Kysymyksiä saa heittää. :)


1. Osaan soittaa rumpuja ja pidän laulamisesta
2. Meillä on 2 koiraa ja 2 kissaa
3. En osaa juurikaan englantia (noloa!)
4. Teen ensin ja ajattelen sitten, ups!
5. Suutun herkästi ja lepyn yhtä nopeasti
6. Olen sosiaalinen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin
7. Mun itsekuri on heikko!! Siis tosi heikko!!
8. En jaksa/halua enää käydä usein viihteellä baareissa, viihdyn kotona kamujen kanssa.
9. Mulla on huono itsetunto niin ulkonäön puolesta kuin myös asioissa onnistumisten puolesta
10. En ostele usein vaatteita. "jos haluat, älä osta. Jos tarviit, osta!" Tän lauseen kun taoin päähäni, loppu shoppailu.
11. Opiskelin hetken parturi-kampaajaksi v. 2012
12. Meillä on kaksi autoa. KOSKA meiltä on matkaa kaikkialle (paitsi mulla siis lyhyt työmatka, mut arkivapaina, kun L on töissä, voin lähtee minne vaan jos haluan, siksi auto.) ja huom. Toisesta autosta luovuttais, jos meille suotais lapsi.
13. Oon innostunut meikkaamisesta! Pitkästä aikaa!
14. Ikuinen tupakoinnin lopettaja (kkm:n jälkeen aloitin pössyttelyn ja nyt taas lopettelen)
15. Oon kaikki ruokainen, et keksi mitään mitä en voisi edes maistaa (paitsi meillä luonnottomat ruokajutut, esim. koiraa en ikinä söis!)
16. Inhoon korkeita paikkoja, mut haluan aina välillä ylittää itteni, vaikka saatan sen jälkeen parkua kun vauva
17. Mun nuorin täti on mua 8kk vanhempi ja vanhin 9vuotta vanhempi. :)
18. Mulla on vain 1serkku!
19. En oo ollut "kunnon" juhlissa, kuin ehkä kerran?  (hautajaisia lukuunottamatta, mut ne ei oo juhlat)
20. Olen erittäin avoin... joskus liikaakin.

4 kommenttia:

  1. Hei tää oli hauska! Aina kiva tutustua bloggaajiin jotenkin "pintaa syvemmältä".

    Pitäis itsekin oppia tuo mantra shoppailun kanssa... terveisin "mutta kun mä haluan"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos. Idean saa "varastaa" :)
      Kieltämättä joskus mullekkin välillä iskee tuo "mutta kun mä haluan", mut onneks harvemmin.

      Poista
  2. Onpa mukava kuulla susta vähän enemmän! :) Lisää tälläisiä :)

    VastaaPoista

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...