perjantai 23. kesäkuuta 2017

Hieman piinapäivien kulusta

Folliultrassa kun käytiin lääkäri sanoi " kyllä tästä kierrosta hyvä tulee". Autossa mumisin L:lle, että onneks tää ei oo meidän eka kokemamme inssikierros, koska toi lause luo liikaa toivoa. Sitten kun oli inseminaatiopäivä lääkäri sanoi "varataan sit kaks alkuraskaudenultraa kun soitat tuloksesta" ja taas mä olin mielessäni "ei noin voi sanoa" ja sitten lähdettiin kotiin piinaileen. Mulla kyllä oli miltei kokoajan hyvä fiilis tästä kierrosta, koska tähän ei ollut tarkoitus tarttua, mutta en olis ikinä antanut ittelleni anteeks, jos en olis kuunnellu mun fiilistä.

Jossain kohtaa piinapäiviä en pystynyt juomaan kahvia, koska tuli huono olo ja vatsa meni sekaisin. Ekat epäilyt heräs tästä. Sitten mulle ei maistunut siideri, kun yritin yhden tölkin juoda. No nyt ne epäilyt vasta heräsikin :D. Sitten kun kävin pissalla, alavatsassa viilsi. Tässä kohtaa L:lle taisin sanoa, että "nyt joko tiputaan korkealta ja kovaa tai sitten ei, mutta olen 85% todennäköisyydellä raskaana" 
Töissä multa kysyi työkaveri "oletko sä N raskaana, kun olet niin kalpea" ja tässä kohtaa en ollut tehnyt testiä vielä, mulla vaan oli huono olo. Joka lieveni sit vähitellen  ennen testin tekoa.

Mutta nyt tällähetkellä: Mulla on nälkä 24/7, pahoinvointia ei ole siis vielä tullut. Aivan erilaisia vihlasuja ja jomotuksia ajoittain, kuin viime raskaudessa. Tällä kertaa en mieti edes raskautta kokoajan, välillä jopa unohdan koko asian. Janottaa. Ja rinnat + nännit kipeämmät kuin koskaan ikinäikinä ennen! Inhottaa vaan ku mulla on kamala yskä. Jäin tän yskän takia myös sairaslomalle, jonka vuoksi jäi yövuorot tekemättä ja alko kesäloma vähän aikasemmin. Työterveyshoitaja sanoi, että yskästä ei pitäis olla mitään haittaa alkiolle (se ku mun suurin huoleni nyt on). Mutta varhaisultrassa tilanne nähdään.

Siihen asti, hyvää kesää kaikille! 

Terveisin: N ja salamatkustaja rv5+0

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...