tiistai 22. joulukuuta 2015

Joulusta ja vähän asian ohitse

Tänäkään jouluna en pääse viettämään yhteistä aikaa läheisteni kanssa, sillä olen töissä. Olen tosin itse saanut valita, että olenko töissä joulun vai uudenvuoden. Vielä toistaiseksi olen halunnut olla uudenvuoden vapaalla, sillä silloin on mun ja L:n vuosipäivä. Ja näin tällä tavoin olen antanut muiden olla joulun vapaalla perheidensä parissa. Siltikin mua joka vuosi harmittaa, että kun muut valmistelee innolla joulua ja on lähdössä vanhemmilleen (tai jonnekkin), niin mä valmistaudun töihin. Tosin on munkin työni arvokasta ja mä olen niiden kanssa, joilla ei välttämättä käy ketään katsomassa.
Mä pääsen jouluaattona töistä illalla, jonka jälkeen ajattelin kylläkin vielä suunnata anoppilaan, jonne L meneekin jo heti melki aamusta. Kerran töissä multa kysyttiin, että mitä L on mieltä siitä, että olen paljon viikonloppuja ja pyhiä töissä. No mitä se siihen nyt sanois, kyllähän se mua ymmärtää, hoitajat ei vaan elä viikonpäivien/pyhien mukaan. Mun viikonloppu voi olla vaikka maanantai ja tiistai, jos niin vaan sopii. Kyllähän sitä harmittaa, että lauantaina lähden aamupäivästä duuniin, vaikka me voitais lähtee vaikka hitto kylpylään tai jonnekkin. Mut niin se on. Ammatinvalinta kysymys(kö?).
Mut helmikuussa meitä odottaa ihka ensimmäinen ulkomaanmatka, joka me tehdää yhdessä. Mä oon viimeks 11-12 vuotiaana ollut turkissa ja en muista siitä reissusta juurikaan mitää. L:n reissustakin jo kaippa 8vuotta. Me mennään Portugaliin! :)

Ja ton reissun jälkeen on aika varata sitten se ensikäynti klinikalle. Siinäkin kovasti mietittävää vielä, että suunnataanko me hki:n suuntaan vai tre;n. Sillä meillä on suunnilleen sama matka kumpaankin kaupunkiin. Jos joutuisin joskus yksin lähtemään tien päälle, en ikimaailmassa ajais helsingissä (mun hermot ei kestä sitä :D) Tampereella osaan jo sit vähän paremmin liikkua, mutta en tietenkään hyvin. No se jää nähtäväksi, onneks tässä on vielä aikaa hetken miettiä :)

Mutta Hyvää Joulua ja erittäin ONNEKASTA uuttavuotta 2016! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...