tiistai 14. kesäkuuta 2016

Biologinen kello

Mitä tarkoittaa "biologinen kello"? Onko se tunne "olen valmis äidiksi" ja iällä ei merkitystä. Vai onko se "nyt olen jo 30 nyt se biologinen kello soi" vai onko se hetki, kun huomaa 40 ikävuoden rajapyykin lähestyvän muutaman vuoden kuluttua. Tämmösiä mietteitä ollut nyt pari päivää. Kerran mulle on sanottu "teillä ei ole vielä onneks kiire ku eihän sun biologinen kello vielä edes tikitä" rupesin jo tuon lauseen jälkeen miettimään, mitä tuo oikeasti tarkoittaa, sitäkö että olen vielä liian nuori äidiksi?
Tänään on dpo11 ja kyllä kirves on heitetty jo kaivoon onnistumisen suhteen olisi ihme jos niin kävisi. Ei tuntemuksia, samoja vain kuin aina ennenkin ennen menkkoja mm.rintojen turpoamista ja tänään tullut taas tämä masentunut itsesäälissä vellova ihminen joka palautuu normaaliksi todennäköisesti torstaina. Huoh.

3 kommenttia:

  1. Peeäs. Tänään 2uutta raskausuutista!

    VastaaPoista
  2. Ajattelen niin, että ihminen on valmis silloin, kun itsestään siltä tuntuu. Ei kukaan toinen pysty sitä määrittelemään. Mulla biologinen kello on tikittänyt 15-vuotiaasta asti:D Silloin oli ekan kerran pahemman luokan vauvakuume.

    Tsempit täältä! Mulla alko tuhrutella justiinsa, ja testit näyttää negaa. Eli ei tärpänny, ellei tapahdu jotain ihmeiden ihmettä. Kyllä se vaan kirpaisee, vaikka kuinka koittaa olla realistinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noin mäkin olen ajatellut itse :) voi ei :( no onneks tää oli vasta eka kerta ja vielä pääsee yrittämään. Hyvää kesää! :)

      Poista

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...