lauantai 17. syyskuuta 2016

Dpo12

Olin melkein varma dpo10, että ehkä onnistuttiin, koska oli niin jännää aaltoilevaa ja viiltelevää kipua vatsalla. Nyt kaksi negatiivista r-testiä takana ja enää ei ole mitään positiivisia toiveita, kyllä tää oli tässä, taas.
Nyt hiljennytään joksikin aikaan, mutta ei vielä kokonaan. Meillä on vielä 1 mahdollisuus.

Mä olin jotenkin toivonut salaa, että meiän ei tarttis yrittää neljää kertaa. Mä olisin halunnut, että viimeistään tällä kolmannella oltais onnistuttu. Miks tää on näin vaikeeta? Miks tää kolmas kerta ei onnistunut vaikka ajoitus oli täydellinen ja kaikki oli täydellistä?!? Jne.

Vielä tähän loppuun, eräästä biisistä pieni pätkä, joka jotenkin kolahti;
"Koitin tavoittaa onnea suurempaa. En enää haikaile kultaa, vaan tyydyn hopeaan"

Ps. Maanantaina meille syntyi kasvattajalla uusi tuleva perheenjäsen, pieni jackrussel <3
Äidit sekä "sisarukset" odottaa jo kovin! :)

7 kommenttia:

  1. Harmin paikka, jospa ensi kerralla<3. Äitini sanoin "kaikkeen on tarkoitus" näillä sanoilla se mullekkin nyt sanoi kun sanoin ettemme onnistuneet. Mutta kiva kuulla että uusi perheenjäsen tulossa, jospa se antaisi muuta ajateltavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans on tuo sanonta käytössä hyvin aktiivisesti. Joo toi koira kyl piristää :)

      Poista
  2. Alkoiko menkat jo? Mä testasin 4pvä negaa ja vasta dpo14 plussasin. Vaimo plussasi vasta dpo16 ja testasi dpo9 asti negoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei alkanut. Ei vaan oo kyllä yhtään sellanen olo että voisin olla edes raskaana, kun ei oo sen ihmeellisempää oirettakaan verraten muihin kiertoihin. Tai se nyt on ehkä just outoa kun ei ole mitään :D

      Poista
  3. Mä olen kuullut sellaisestakin, että joillakin negaan päättyneissä kierroissa on voinut olla jos jonkinlaista oiretta, jonka jälkeen onkin tullut vähäoireinen / oireeton yrityskierto josta sitten on tärpännyt. Niin kauan on toivoa kun kuukautisia ei kuulu :) Tsemppiä nyt kovasti, jospa plussa vielä tuliskin ihan lähipäivinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, en kohdallani vaan ihmeisiin usko, valitettavasti ja edelleen negaa testit näyttää. Mutta kiitos tsempeistä :)

      Poista

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...