sunnuntai 18. syyskuuta 2016

Lugesteron

Olen tällä yrittämiskierrolla ollut 100%:sti super ailahtelevainen. Ensin saatan itkeä silmät päästäni ja valitan kaikkea mahdollista. Sitten taas kahden tunnin kuluttua olen superpositiivinen ja tulee taas vuorostaan kaikki hyvin fiilis. Tää on tosi inhottavaa ja varmasti L myös tästä kärsii, koska aiheutan tietenkin hänellekkin pahaa oloa sen vuoksi, että ensin ilmoitan "ei tästä mitään tuu, ei me saada koskaan lasta" ja sit hetken päästä "kyllä me ehkä voidaankin saada, jee lämmöt on 37,2" Luulen tähän vaikuttavan luget! Koska en mä tavallisesti ole näin outo, vaikka eiks naiset saa muuttaa mieltään, kun haluaa? ;) Ei vaan, olen tosissani.
Jos ei vaan tarvitse, en haluaisi enää tätä lääkettä käyttää, koska tulen tosi hassuksi. Millainen olisin jos sattuisin joskus tulemaan raskaaksi? :D Haha! Onko muilla lugesteronin käyttäjillä ollut tän tyyppistä oirehdintaa?

Piinapäivien loppu häämöttää. Enää 3-4 päivää ja kuukautisten pitäis alkaa (ellei sit tietty luget kiertoa pidennä) Sen olen päättänyt, että nyt en enää testaile turhia vaan seuraavan testin tulen tekemään silloin kun lääkäri virallisen testipäivän on määrännyt.
Rinnat kipeytyi dpo12 illalla ja ovat nyt olleet siitä asti kipeät ja arat. Turvotus alkoi ovulaatiosta.
Mutta näillä mennään, mitä on annettu.

3 kommenttia:

  1. Oi luulin jo että nää piinapäivät oli jo ohi! Pidän peukkuja, että seuraava testipäivä tuo positiivisen yllätyksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käynnissähän nämä, tänään alko hirveet menkkavihlonnat, että ei voi erehtyä mitä on tiedossa pian, valitettavasti.

      Poista
    2. Voi, mä oon niin pahoillani! (toivon kuitenkin jos olisivat mielummin raskausoireita) Voimia!

      Poista

Sintti reilu 4kk

Ja taas ajattelin tämmöisen pikaisen kuulumisen kirjottaa. Ollaan nyt asuttu uudessa kodissa pari viikkoa ja on ollu kyllä ihanaa laittaa u...