torstai 5. lokakuuta 2017

Dopplerkiintymys

Niin siinä kuitenkin nyt kävi, että tohon kotidoppleriin olen koukussa. En pysty olemaan ilman sitä, koska se luo mulle turvaa tähän raskauteen. Lainadoppler on sanonut nyt itsensä irti ja oli PAKKO ostaa oma. Se on vielä postissa matkalla. Meinaan olla jo hermoraunio. :((( voi kun se tulis pian. Ja voi kun tuntisin liikkeitä edes joka päivä :((( Miksi raskauden etenemiseen luottaminen on hankalaa? Niinkuin jo viimeks neuvolassa puhuttiin, km:n pelko palaa mieleen aika ajoin ja se on ihan ok.

4 kommenttia:

  1. Nipsu, minkä merkkinen doppler sulle on tulossa? Mitä maksoi? Jos saan udella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun laina doppleri oli vähän parempi, mut aattelin tyytyä tähän halvempaan kun kuitenkin olen jo19+ viikoilla niin sykkeet löytyy helposti, tässä siis linkki https://www.kotitesti.fi/tuote/angelsounds-doppler-jpd-100s-1-kpl/00511/

      Poista
  2. Mä oon kans niin kiintynyt tuohon kotidoppleriin, että ihan ihmettelen, miten joku pystyy elämään ilman :D haha. Mun piti ihan googlettaa, että onko joku muka oikeasti todistanut keskenmenon kotidopplerilla, mutta en löytänyt mitään missä ei olisi ollut jo jotain muita oireita (vuotoa, kipua). Kaikki aina pelkää sitä, että mitä jos sykkeet ei löydykkään, mutta musta se on jo ihan voittaja fiilis, kun ne sitten lopulta löytyykin :) Mulla on kans Angelsoundsin doppleri, mutta se oli joku pienempi versio, minkä tilasin alle 20€ ebaysta. Hyvin on toiminut ja aika kovassa käytössä se on ollutkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, onneks ei oo kipuja tai vuotoja se tästä puuttuisikin! :o mut nyt jo taas oon paremmalla mielellä. Mut on se ihana kuulla se syke, ainakin tietää et jotain elämää siellä on!

      Poista

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...