tiistai 31. lokakuuta 2017

Kelaneuvola

Ihan ekana, hengissä ollaan! Lanzaroten loma meni mainiosti, lämpöä oli joka päivä 25-30 astetta ja aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta! Oooh, me ollaan niin kesäihmisiä. Mua jännitti kovasti, et miltä lentäminen tuntuu raskaana ja tuleeko mulle supistuksia, mut mitään ei onneks tullu eikä mitään muitakaan ongelmia. Meille ei oikein mitään turistiripuliakaan tullut, huh! :D
Matkakuume jäi päälle ja ehkä me joku matka varaillaankin sitten ens vuoden lopulle, kun sintti on syntynyt :) <3

Tänään oli sitten vuorossa heti neuvola, jossa käytiin kela-asiat läpi :) äitiysavustus otetaan pakkauksena. Hakemuksenkin tästä jo teinkin. Uskomatonta, että me vihdoinkin ollaan saamassa tuo pakkaus ja tuo pieni ihminen on meille oikeasti tulossa! Aina mä jaksan tätä hehkuttaa, mutta hitto mä olen onnellinen! Lapsilisät yms. rahahakemukset teen sitten kun palaan töihin jälleen ylihuomenna, kun on muutama asia mitä pitää kysyä esimieheltä, ennenkuin voin nuo hakemukset kelaan tehdä.

Hb on alkanut mulla nyt laskemaan (mutta se oli edelleenkin vielä 130, mut mulla ei oo koskaan ollu noin matala). Ensimmäinen sf-mitta otettiin ja se oli nyt 22cm :) eli ihan normaalikäyrällä mennään, mutta hieman lähempänä yläkäyrää.
Sokerirasitus. Niin... tää oli asia josta luulin selviäväni, siis tarkoitan ettei mun tarvi sinne mennä (oon 24v), mutta neukkutäti sanoikin yllättäen ”hei mä en oo tainnu sulle puhua sokerirasituksesta!” Joo ei ollu, mut eipä se mitään, nyt sinne sitten mennään :) En mä sitä kyllä jännitä, kun ei mulla enää oo oikein mitään pahoinvointeja. Aikaa yritän saada ensiviikolle.

Vauva potkii päivittäin ja se on niin muru! <3

Olikohan mulla muuta asiaa, hmmm.. no sitten tehdään uus postaus!

Terkuin. N & sintti rv23+1 <3

6 kommenttia:

  1. Tsemppiä sokerirasitukseen... :D Ihanaa, miten kaikki alkaa konkretisoitua! <3

    VastaaPoista
  2. Oii, pian pääsette hipeltämään äitiyspakkauksen sisältöä ^_^ ihanaa! ♥ Ja kiva kuulla, että teillä meni matka hyvin. Me ollaan menossa reilun parin viikon päästä risteilylle ja mua pelottaa jo pelkästään se pari päivää poissa kotoa, et mitä jos tapahtuukin jotain. Ehkä mä kuitenkin selviän :D Toivottavasti.
    Voih mä olen myös niin onnellinen teidän puolesta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, niin päästään ja niin pääsette pian tekin! ❤️
      Hyvin se risteily menee, älä huoli :)

      Poista
  3. Kiva kuulla, että reissu meni hyvin ja teki hyvää. :) Toivottavasti sokerirasitus menee teillä mahdollisimman iisisti ja tuloksetkin on kondiksessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kans toivon, että tulokset on normaalit!

      Poista

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...