sunnuntai 28. elokuuta 2016

Ei niin ei

Sanoja ja lauseita, joita tänään olen kuullut;

- "jos vuoto onkin vaan alkuraskauden vuotoja"

- "voihan kuukautiset tulla, vaikka onkin raskaana, joillekin niin käy"

- "jos se muuttuu vielä myöhemmin plussaksi"

Vastaukseni; en usko, tuskin, ei ole.

Miten tää tuntuu niin pahalta, vaikka tämä oli vasta meidän TOINEN yritys. Eihän meillä ole vielä mitään hätää.
Ainut mitä tässä nyt enää suren oikeasti on se, kuinka sekaisin mun kroppa on, kun nyt mun kierto oli vaivaiset 26päivää?
Pitääkö jo miettiä osien vaihtoa. Haluan kyllä vielä yrittää. Huoh.
Missä mun kamalat menkkakivut on? Mulla ei ole nyt mitään tuntemuksia, ei mitään.

4 kommenttia:

  1. Voi harmi:( Onneksi kuitenkin on vielä paljon asioita tehtävissä ennen kuin heittää kirveen kaivoon! Oletko kokeillut niitä gele royaleja? En tosissaan kyllä tiedä, onko niistä oikeasti apua. Söin niitä tärppikierrossa, kun ajattelin että kaikki keinot on sallittuja:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon syöny niitä ja sit välillä en. Kuulin/luin että niissä olis estrogeeniä ja sit ku oon joutunut syömään mm.letrozoleja joiden tarkoitus on just laskea estrogeeniä, niin en tiedä sitten.

      Poista
  2. Niin joo totta, en tajunnutkaan että ne voi olla ristiriidassa noiden muiden kanssa. Pidän peukut pystyssä ensi kiertoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos peukuista, niitä todellakin tarvitaan! :)

      Poista

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...