torstai 7. joulukuuta 2017

Lomalla

Joo niin siinä kävi, mä olen sairaslomalla äitiyslomaan asti. Neuvolalääkäri teki sisätutkimuksen taas ja kaikki oli ok, mutta jälkeenpäin luin neuvolakortista, että ”kohdunsuu pehmeä”-kohdassa oli ruksi. Tästä hän ei kyllä maininnut mitään ääneen, muuta kuin, että kiinni on. Mitään hälyttävää ennenaikaisuuden risikiä ei KAI ole, hän ei määrännyt mua vuodelepoon kuitenkaan. Onko kokemusta tämmösestä kellään? Vai onko jo normaalia? Vauva majailee jo raivotarjonnassa. Seuraava kontrolli tilanteesta on 2.1.18, mutta jos supistelee on soitettava neuvolaan tai jopa äippäpolille.

Tässä tämä nyt näin lyhykäisyydessään. Mä olen hitto taas flunsassa! Tää ei oo todellista, en oo ikinä ollu näin usein kipeenä.

Ps. L:n sisko on nyt synnyttämässä, meidän sintin serkku näkee pian päivänvalon <3

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä! <3 Mulla on kokemusta vain jatkuvasta supistelusta, mutta kohdunkaula oli noin viikko sitten sisätutkimuksessa napakka ja tiukasti kiinni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onneks mullakin paikat vielä kiinni, silti jotenkin rupes jännittämään, et mitä jos tää syntyy liian aikasin. Parin viikon päästä on neuvola, täytynee sielä kysellä.

      Poista

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...