tiistai 26. joulukuuta 2017

Varovaisuutta, myös sisällä

Ostin eräästä urheiluliikkeestä paljon hehkutetut kitkakengät liukkaille säille ja maksoin niistä 160e!!! Ja ne on suoraansanottuna ihan paskat! Siis mun feikki uggitkin ovat turvallisemmat näillä liukkailla säillä. Onneks en oo vielä kaatunut ulkona, mutta niin..... sisällä sit vedin lipat joulupäivänä.
Jouluaattona koirat sai vaarilta ”vähän” herkkuja ja joivat ”vähän” enemmän ja oli sitten meiän pienemmältä koiralta yöllä päässy vahinkopisu lattialle ja sitä siivotessa se tapahtu, mä liukastuin! L näki tilanteen ja syöksy mun luokse. Kaatuminen oli pehmeä ja mä pyllähdin lattialle ja kyynerpäillä otin tukea. Mua ei sattunut mihinkään, mutta mä pelästyin ja rupesin itkemään. Aluks mietin, et pitääkö soittaa äippäpolille, mutta kun liukastuminen oli tosiaan pehmeä ja olin jo vähän kumarassa valmiiksi, päätin seurailla. Vauva on liikkunut ihan normaalisti, joten eiköhän hänellä ole kaikki hyvin ja mitään kipuja/vuotoja ei ole tullut. Viikon päästä on neuvolalääkäri, kyllä mä sille asiasta aion mainita. Mut voi luoja mä pelästyin!! Meni koko aamu itkustaessa kun olin ollut tohelo. ”Paskamutsi, mitäs olet huolimaton” - mut eihän vahingolle mitään voi.

Jouluna ollaan saatu tuoksutella L:n isosiskon 15päivän ikäistä vauvaa. Hän on suloinen. Pikkuiselle tuli kesken mun sylihetken nälkä, koska se rupes imemään mun poskea ^^
Siitä sitten äkkiä oman mamman syliin ja tissille <3
Voin kertoa, että mä haluan jo oman sintin tänne, kauhee vauvakuume :D

Nyt lähdetään vaimon kanssa nauttimaan thaikkuruokaa, tulee meinaan laatikot ja kinkut korvista ulos!

Hyvää loppuviikkoa ja ennenkaikkea hyvää uutta vuotta 2018! <3

Ps. Tää 2017 vuosi on ollut vauhdikas. Tiivistetysti: omat häät <3, mummin kuolema heti häiden jälkeen :(,  hautajaisten jälkeen positiivinen raskaustesti. <3

4 kommenttia:

  1. Onneksi osasit pyllähtää pehmeästi. Vahinkohan se oli, toivottavasti olet päässyt jo järkytyksen yli. :) Mukavaa loppuvuotta teille, ja ihanaa odotuksentäyteistä ensi vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo jotenkin siinä jaloilla yritin taiteilla, en oikein enää edes tarkalleen muista, kun kaikki kävi niin nopeasti. Mut joo pahin järkytys onneks takana.
      Hyvää tätä ja tulevaa vuotta teillekkin! :)

      Poista
  2. Kaatumiset säikäyttää aina, muistan kokemuksesta! Sini lensi maahan parikin kertaa raskauden aikana ja aina sitä oli yhtä huolissaan pienestä kyytiläisestä. Liikelaskenta aloitettiin aina kaatumisen jälkeen ja jos siltä tuntuu, niin soitto äitiyspolille vaan :) Tsemppiä loppuodotukseen, kohta saatte pikkuisen syliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, sielläkin kompuroitu aikanaan :( no onneks teilläkään ei mitään vakavaa käynyt ja poika hyvinkin terve <3
      Huisia, ette meidän vauva on kohta täällä, laskettuun enää alle 2kk!!

      Poista

Kokonainen perhe

 Meidän syli täyttyi maanantaina 12.12.2022 klo.8.38, kun rakas isopieni poika syntyi rv:lla 41+1 painaen 4130g ja pituutta löytyi 53cm.  Sy...